trött

ja trött är jag förjämnan...därför jag aldrig orkar skriva nått i bloggen. men det är ju somsagt jag som bestämmer i den här bloggen så jag skriver när jag vill...(och vad jag vill)...Hrm.
gårdagen flöt på som vanligt utan att så mkt hände. vi var hemma och kollade på tv och jag gick ut med hundarna några gånger. vi började morgonen med att se på rallybrudar och sen såg jag slumdog millionair och frida for och solade med maria.
vid 22tiden ringde dem från jobbet och frågade om jag kunde börja 05.35 istället för 10.45
men jag slapp det. skönt de. oskar vaknade vid 3 i natt då var det bara att kliva upp och byta blöjan och göra iordning lite mat, sen somnade jag om. men inte frida. han hade tydligen legat vaken fram tills i morse. rolig unge.
nu blev jag tvungen att gå på skithuset mitt i skrivandet så frida är förbannad på mig nu för att jag tog med mig datorn in på dass.  men vafan jag ska ju inte skita på den.



10 000 000:- frågan:
vems är blöjan, min eller oskars?

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tror det är DIN.....

2009-03-09 @ 16:49:10
URL: http://evaochharry.blogg.se/
Postat av: Mammsen

Har du fått någon underlig förkärlek för bajsblöjor? Tror faktiskt att man kan söka vård för det, tur man inte sitter och äter när man läser din blogg :) Ha en bra kväll och pussa lite på Oskar från farmor. Hälsa Frida!!

2009-03-09 @ 19:00:35
Postat av: Pelle

Ja inte är det din iaf, för då har den inte rymts på bilden, du som skiter stopp på sjukhusets toaletter ;)

Tack för att du startade diskmaskin idag:D

2009-03-09 @ 19:31:25
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0