töväder

satan vilket jävla töväder det har varit idag då. har väl legat runt +4 grader skulle jag tro. det är alldeles slaskit efter vägarna nu. blä.
i dag hade jag som sagt sovmorgon, det var tok härligt. har ifs sovmorgon i morrn åxå. börjar 8 då. 8-16 det är en skön dag. 10.45-18 åxå.
jag åkte förbi klockarberget idag och åt lunch, passade på att gå ut i garaget och pussa på skoter åxå :) försökte få bort lagret som sitter kvar in mot kedjehuset, men det satt där det satt kan jag lova.
mina lager jag ska ha fanns inte i sundsvall men dem söks med ljus och lykta i gbg. hoppas dem har starka ficklampor där nere då.
skotern måste ju bli klar snart eftersom mamma och pappa ska ha visning på huset typ snart. vet inte när det var men om kanske en vecka eller två. dem vill tydligen inte att den står i tusen delar i garaget.
jag ylva och oskar var ute och gick för typ en timme sen.det var mysigt :) när vi kom hem då ringde pierre och behövde starthjälp till TT:n så då fick jag fara ner och hjälpa honom med startkablarna. jag är som hans pappa. det brukar han åxå säga :P
nu ska jag mysa lite med oskar. adjöken på er mina fans!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Den 17/3 har vi visning.

2009-03-09 @ 21:16:37
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: robin

kan inte skotern stå där inne då?

2009-03-09 @ 21:23:54
URL: http://mrfetto.blogg.se/
Postat av: Kicklina

GRATTIS i efterskott Oskar på din 1 månadersdag...

Puss på lillnäsan

2009-03-10 @ 08:43:15
URL: http://pepsimaxtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0