sommar

tammefan det är ju nästan sommar ute. det är ju typ 5-8 plusgrader nått sånt på dagarna och solen har ju tittat fram en del åxå.
och jag som går och väntar på lagrena till skotern fortfarande. anders ringde förut och berättade hur det gick. det såg tungt ut. tydligen var det japanerna som inte lämnade ut nån översättnignsmall eller nått sånt (anders förklara igen) så det går tungt. men anders ska iaf fara till momentum i morrn om tid medges och be dem mäta upp lagret jag har och kolla om det finns nått annat.
i morrn ska jag bli pappa. vi ska nämligen till kommunhuset (eller rättare sagt huset brevid) i morrn och skriva på faderskapspapperna.
idag hade mamma och pappa visning på huset, känns vemodigt som fan om dem ska sälja. fast det blir ju roligare om dem flyttar in till stan och närmare oss så träffas vi ju oftare.
nu gnäller oskar lite där inne så jag ska pussa lite på honom och sova. efterlängtade sömn!  han började ju gnälla kring 3 i natt så jag gick upp och gjorde mat och gav han den, sen skulle ju jag kliva upp. tror jag hann ligga ca en halvtimme. typiskt att man ska börja så tidigt... men i morrn blir det lite sovmorgon för vi ska vara på kommun 09.00 tar ju dock ett bra tag att göra sig ordning. oskar ska matas och det ska bytas och vi ska matas och grejja.
god natt


ps timrå har spelat färdigt haha


Kommentarer
Postat av: Kicki

Mer värme å sol!!!!

2009-03-18 @ 06:49:19
Postat av: Pelle

Ja, mäklaren sa att 2 familjer av de 4 som var på visningen kändes heta, bara att hoppas på att någon nappar!

Hehehe Jaaa ankeborg har spelat färdigt :D

2009-03-18 @ 06:53:59
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0