ojojoj

vad har vi gett oss in på frida? snacka om att vi har skaffat oss en skrikmaskin. han har inte varit tyst många minuter ikväll, men nu verkar det tyst inne i sovrummet iaf. frida har lyckats fått tyst på honom tror jag. :)
ylva har legat här och bara kollat på honom och undrat om han inte kan hålla käft. nu får hon äntligen sova när han har tystnat.
ante skulle kolla i morrn på jobbet om dem hade några lager som han kan stjäla så slipper jag köpa dyra rackare. hoppas dem har då. annars kasnke jag måste beställa och då lär det kunna ta någon dag. eller måste och måste men det kasnke är billigare än att köpa på polariscenter.
idag hade masses altantak rasat in av trycket från snön. typsikt. han hade hört i morse när han satt och fikade att det hade knakat så han tänkte skotta av det när han kom hem från jobbet.men det hann han icke.
i morrn jobbar jag från 09.30 till 20.30 jobbigt på en fredag. fy fan.

Kommentarer
Postat av: syrran

haha, han är som du var när du var liten då ;)Pussa han från faster!

2009-03-05 @ 22:56:30
URL: http://viktoriias.blogg.se/
Postat av: Kicki

Sådan far sådan son brukar man ju säga.....

Hojta till om ni vill vila öronen nåt i helgen, så kan vi ju alltid ta ut honom och Ylva på en promenad. (Annars tror jag att jag har några öronproppar ni kan få ;P)

2009-03-05 @ 23:34:59
Postat av: Farbror Anders

Jag sa inte att jag skulle kolla lagrerna imorgon? för jag är ledig och ska inte ut på jobbet imorgon jag ska till Indal och fira Challe som fyller tonåring.

Så på måndag kan jag kolla det åt dig......



Hoppas ni får sova inatt och hör av er om ni behöver hjälp med något.

2009-03-05 @ 23:40:29
Postat av: Farbror Anders

Du vet vad de säger Robin?

Äpplet faller inte långt från päronträdet....



Du var likadan när du var en liten skit, du skrek för jämnan när man var barnvakt åt dig, fast mest var det Kicki som vaktade dig och jag tog Anni ut på en promenad.



Hör av er om ni behöver hjälp med barn eller hund, ni kanske bara vill sova en stund? då kan vi komma och hämta Oskar och ta ut han på en långpromenad???

2009-03-07 @ 10:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0