ledig dag

ja idag har jag varit ledig för vi skulle på kommun och skriva på faderskaps papperna, men tanten ringde återbud för hon skulle på nån datakurs. men jag var ledig ändå.
vi var till kenneth och åt och när vi for så kände jag hur akut skitnödig jag blev så vi fick åka in på jobbet och springa och dynga. så jag var in på jobbet trots att jag var ledig :P
i morrn börjar jag 10.45 fan vad skönt.
idag fick vi middag hos farmor och farfar, sen fick vi bilen :) så nu står det två ford på vår gård.
fan att det inte skulle bli omspel i luleå matchen då. hade ju tyckt att det varit bra!
aja nu ska frida gå och göra en macka så jag ska mysa med oskar lite så jag hinner inte skriva nå mer.


inga lager idag heller. så skotern kasnke inte hinner bli färdig innan visningen på huset.


Kommentarer
Postat av: maria

jaha så nu blir det åtta ordentliga reparationer dagligen hihi hoppas ni haft det bra idag iallafall pussar till er alla nattinatti

2009-03-12 @ 23:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0