katastrof

jag fattar itne hur den där låten kunde vinna igår?
jag röstade iaf på 1000 miles!
gårdagen började med storstädning. frida försökte tvinga mig att skura badrummet men då tog jag fram ett ess i rockarmen och ringde in kavalleriet, dvs maria.
hon fick komma och städa badrummet och skura glolven i resten av lägenheten. men jag fick dammsuga överallt så jag satt inte sysslolös.
efter städningen så åt vi och sen hämtade vi maria och körde henne på tjejmiddagen. vi for upp till mamma och pappa sen för jag skulle hjälpa pappa att städa garaget. dem har ju visning på huset och då bör man ju kunne öppna garageporten och se in i hela garaget. ev. kunna gå in åxå och inte behöva hoppa över en skoter boggi.
vi var kvar där ute till ca 1.30 då maria ringde och ville hem. sen var det raka vägen hem till sängen. oskar har sovit bra inatt han sov nästan hela kvällen igår och hela natten fram till 6 i morse.
nu sitter vi och väntar på att christoffer, viktora och emilia kommer.
runt 15 ska vi röra köttet mot 100 för farmor fyller 65 år idag. grattis till dig gamling :)

Kommentarer
Postat av: Pelle

Jag röstade på Snälla Snälla, den var ju klart bäst;)

Jag har snabeldrakat nedervåningen och gjort rent i vattenlåsen till både badkar och handfat uppe, och det var inte något trevligt göra kan jag säga:(

2009-03-15 @ 13:56:20
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0