kära fans

jag har lite svårt att hinna med och uppdatera bloggen för tillfället. men frida skriver ju åxå blogg om vårat liv så där kan du ju testa om jag är lite sen med uppdateringarna.
nu ska jag bara gå ut med hundarna sen ska jag sussa gott (hoppas jag).
igår somnade jag väl kasnke kring 23 eller kasnke lite senare, och runt 2 vaknade oskar och skrek som en stucken gris. frida gick upp och gjorde iordning lite mat som jag sedan gav till honom, sen var det blöjbyte och sen hann jag somna om och sova en timme innan klockan ringde 03.15 ;)
i morrn är jag ledig så då ska jag väl iaf kunna sova till 9 iaf hoppas jag.
dagen var seg jag var klar med mina utkörningar prick kl 12 och 15 har jag min första hämtning. så jag hade det ganska lungt mitt på dagen.
i morrn är jag ledig, satan vad skönt det ska bli!!!

och nu hoppas jag att det blir omspel i luleå matchen så vi har en chans att vinna.

hoppas lagrena kommer i morrn då. eller iaf innan helgen. skulle ju vara skönt att kunna sätta ihop den.


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Vi hoppas oxå på att lagren kommer:)

2009-03-12 @ 09:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0