ingenting

ja hejsan. idag har jag inte så mkt att skriva tror jag. det har inte hänt så mkt idag faktist.
jag vaknade och for till jobbet började dagen med att äta lunch :) jag körde heffners idag och det var första gången men det gick bra ändå. inte så svårt att hitta där. är ju typ bara 2 gator. + skönsberg.
efter jobbet for jag till metso för att ante skulle hjälpa mig pressa på drivhjulen på axeln. men när jag kom dit så var det jonas som fick jobba :P vet inte om ante var slö, okunnig på pressen eller bara smart som lät jonas göra jobbet? hehe
sen for jag hem till dukat bord. fast det var nån konstig kyckling. jag vill ju bara ha filé om jag ska ha kyckling!
efter maten kom mamma och pappa förbi och hälsade på. jessica och ante kom åxå en snabbis och hämtade några filmer vi lånat plus lite matbackar.
mattias ringde idag åxå och bönade och bad att jag skulle fara upp på LV5 i morrn bitti och ta emot en bandvagn som kommer med lastbil från borgsjö. så jag sa att tjao det kan jag väl klämma in. så jag tänkte fara lite tidigare till jobbet i morrn så jag hinner lasta och komma iväg i tid tills bandvagnen kommer. men jag slår vad om att den är försenad så jag inte kommer få nån lunch eller ntåt sånt. men hur som helst ska det iaf bli roligt att få köra lite bandvagn. har inte gjort det sen slutövningen i norge tror jag. eller jo vi lastade ju av dem från tåget i boden och lastade dem på lastbil för vidare färd mot arvidsjaur och sen lastade av dem för vård. men det gills knappt.
aja nu ska jag sussa.


Kommentarer
Postat av: Pelle

När kommer ni ut och skruvar ihop skotern då? Den 16 kommer anticimex och ska besikta huset och även garaget skulle jag tro, och den 17 är det visning, då måste jag ju ha fått ordning i garaget.

2009-03-04 @ 14:39:41
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0