helg

ja nu har det äntligen gått och blivit helg.
ja idag körde jag njurunda, det är roligt att vara där utöver och brumma för man ser så många man känner eller iaf vet vilka dem är.
men idag när jag var utanför ica nivrena så kom rikard framhaltande då blev jag inte lika glad. fan vad han såg borta ut stackarn. han blev ju nerslagen här för ett tag sen så han fick skallbenet spräckt på nå vis. och han hade då inte hämtat sig kan jag lova. det såg då ut som han hade fått hjärnskador iaf. jag ringde christoffer direkt som har lite kontakt med honom och frågade hur det var med rikard igentligen. han sa att han hade blivit mkt bättre för nu kunde han ju gå utan käpp iaf, men hela vänstersidan på kroppen hängde inte med riktigt. man såg att vänsterarmen bara hängde när han haltade fram. han tyckte inte att han var som vanligt i skallen heller.
snacka om att han ska vara bitter. för att nån jävla idiot slår in skallen på honom så blir hela livet förstört.
vore jag honom skulle jag fara raka vägen upp till boden och låna hem en strv122 och spränga idioten i molekyler. eller varför inte experimentera med en ag90. kan ju vara spännande att precisions skjuta .50 på springande idiot :)

i morrn ska vi tydligen storstäda för jag har bjudit hit christoffer med familj på söndag.
efter städningen och middagen så ska jag skjutsa ut maria till maria och även lämna luftvärmepumpen, sen upp till övre där jag ska hjälpa pappa städa garaget inför husvisningen. jag känner mig ju lite skyldig till allt stök därute eftersom att det står en skoter där i tusen delar. men jag går ju fortfarande och väntar på lagrena. när dem kommer så ska den där stackars skotern bli till ett stycke igen så fort som möjligt.

på söndag kommer som sagt christoffer viktoria och emilia hit. eller iaf christoffer, men jag antar att han släpar med resten åxå. sen ska vi till farmor och äta middag. hon fyller ju år.
fan nu är det många att köpa present till. har ju såklart inte köpt till nån än.
går det bra med en bajsblöja kasnke?

jag var nyss ute och gick med ylva och felix, vi gick igenom parken här närmast vad den nu kallas. där hade dem iaf varit ute och kört både skoter och bandvagn. gissa om jag fick stånd ;)
nu ska jag sussa. nattinatti


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ingen bajsblöja, men vi är nog flera som nöjer oss med lite Oskarmys ;P

2009-03-13 @ 23:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0