fyrhjuling

idag var vi på kalas för lilla liam fyllde 3 år. jag fick ett mms av christine i morse lucas och liam körde fyrhjuling.
lucas fyller 8 den 6 april så dem fick en hjuling tillsammans. och eftersom inte vi hade köpt nån present än så tänkte vi ju köpa nån crosströja eller liknande som dem kan ha när de kör. bara det att det fanns ju inga så små kläder så liam kunde ha dem. så han fick en verktygslåda istället så han kan hjälpa pappa att laga fyrhjulingen när den går sönder.
lucas fick dock ett par crosshanskar som han kan köra i.





lätt att oskar ska få en sån där när han fyller 3år!



efter kalaset for vi till farmor och farfar där vi blev bjuden på middag. tack farmor :)



efter det så åkte vi hem och lökade. morfar håkan kom förbi en sväng åxå.




nu ska jag gå ut med ylva innan jag ska sussa.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Pelle

Vilka fina bilder:D

Ja nu är ju ribban lagd i presentväg för Oskar, tur det är långt kvar tills han fyller 3 år så vi hinner spara på oss;)

2009-03-22 @ 08:58:57
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Oskar

Jag vill hellre ha en katt, pappa! snälla snälla snälla!

2009-03-22 @ 09:23:57
URL: http://fridaahlinder.blogg.se/
Postat av: Mammsen

Oj vad stolta dom ser ut killarna Matslofva :)

2009-03-22 @ 10:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0