bakgavel

hejhej idag hade jag tänkt fara på fritidscenter och köpa lagrena och packningarna.
jag skulle ju bara köra ut det som var till husena först, men när jag kom ner till stan och skulle lossa på cervera så slutade bakgaveln funka. den gick att tilta och köra upp, men inte ner. så jag fick handlasta av pallen.
kunde ju lossa på 1891 huset och borta i lyckan för där är det lastbrygga. men på åhlenshuset gick jag bet.
efter det for jag ut till birsta och fick hjälp av stefan att felsöka. allt var bra så när vi skulle till att ge upp då pillade jag lite på en kontakt som sitter på kolven. efter det så funkade den. så det var lite glapp. stefan gjorde en snabblagning så det skulle hålla under dagen.
så nå lager hann det aldrig bli.

nu sitter jag frida och maria och fikar. maria åker till gbg i morrn så hon är här och pussar hej då till oskar.
maria berättade att hon hade sjukgymnastik med en 80 åring med rullator idag. haha marias nya träningskompis :P

på lördag fyller jag år. vi tänkte vara på klockarberget och ha ett litet kalas. så det är ju bara att dyka upp där kring 14 eller när ni kan. och ni kan ju få ta med en present om ni vill :)
fast jag önskar mig inget speciellt. kasnke nån liten peng till mitt konto och nån liten större peng till oskars konto. eller nå kläder eller blöjor eller nått sånt.
jag har ju ifs sagt att jag önskar mig listerine eller hur det nu stavas. alllts¨å sånt där som exploderar i munnen. :) skulle även vara roligt att få en eldriven tandborste och lite tandtråd.

Kommentarer
Postat av: Mammi

2009-03-31 @ 20:32:54
Postat av: Mammsen

Lika kul som vanligt, haha. Kanske du ska smälla av några sms om tid å plats så att alla vet. Pussa lite på gullgubben och tala om att pussarna är från farmor :)

2009-03-31 @ 20:35:55
Postat av: Kicki

Vi kommer och KANSKE vi har något litet paket med oss..... ;P

2009-03-31 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0