volvo 240

vem ska köpa min bil då? en fin volvo 240 årsmodell 90! hör av dig om du är sugen.
igår var vi till farmor och farfar och åt skit god mat! då sa farfar att han har köpt ny bil och vi skulle få ärva hans gamla. tusan tack ;)
så nu tänkte jag ju ta och försöka sälja volvon, känns ju onödigt att ha 3 bilar. det är ju några år kvar innan oskar ska ha en egen bil.
är det föresten nån som har en fin touring skoter med back och drag som vill byta den mot volvon och min xc 700 så går ju de åxå bra.
hittade ingen bättre bild för tillfället


idag har var anders hit och hjälpte mig att borra upp ett till skåp i badrummet, så nu har vi äntligen plats för oskars alla grejor där inne
.
 

så nu blir det lättare när man står och ska byta sånna här:



så här ser bajsmaskinen ut:


Kommentarer
Postat av: Pelle

Hahahaha kunde man ju ge sig den på att det skulle komma lite skit i ditt inlägg;)

Annonsera på Tradera så får du nog napp av någon Volvo nostalgiker ;)

Mår lillbubbas bra?

2009-02-20 @ 20:15:54
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Pelle

Glömde tillägga att du blir nog besviken då du äter här, för något sådant som du fick av farfar kan jag inte erbjuda;)

2009-02-20 @ 20:17:38
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Anders

Är det din eller Oskars blöja som man ser på bilden??

2009-02-20 @ 20:25:47
Postat av: Mammsen

Vad fint det blev med den nya hyllan och Oskar är vacker som vanligt. Kram tilll er alla.

2009-02-20 @ 22:01:46
Postat av: Pelle

Oj jag menade Blocket och inte Tradera.

För övrigt är eran bajsmaskin en mycket vackert exemplar ;)

2009-02-22 @ 10:34:40
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0