tuttar

hehe det sur ut och känns som att frida har fått siliconbröst :D haha
jag hade varit på toa och kom in på rummet då jag möts av frida som står med tuttarna i vädret och det bara droppar från dem. hon hade droppat ner hela sängen när hon lutade sig över den och den här sjukhus rocken hon har var alldeles blöt fram vid bröstena...kan inte vara lätt...men nu har hon iaf satt in dem där kuddarna som samlar upp mjölken.
kan ju föresten tillägga att jag klarade det på första spolningen idag. fast jag var lite orolig där ett tag. ;)
idag på lunchen kom mamma och vicki hit, vi gick ner till matsalen nere vid entren och åt. satt där säkert 1-1½timme nått sånt...skönt att göra nått annat än bara ligga på salen.
vicki är hos sanna nu så vi ska mötas 18.15 för att äta middag. ingen av oss blir ju tilldelad mat.
idag har lilla oskar legat och sovit typ hela dagen, han har ätit och sovit och ibland gjort som pappa och släppt en rökare ;)
om nån vill se lite bilder på honom så tycker jag att ni kan gå in på fridas blogg och spana in några bilder som hon lagt upp. själv är jag för slö för det. och kanske lite okunnig.
både frida och oskar sover nu, så jag har ingen att prata med...tråk.
jag hoppas iaf att vi får ta och fara hem i morrn. halva min ledighet har ju snart gått och jag vill ju hinna vara hemma lite med honom innan jag börjar jobba igen!!!
men men nu ska jag fortsätta se på band of brothers avsnitt 5. pausade för att gå och skita sen när jag kom in såg jag ju som sagt frida stå med pattarna i vädret då var jag ju tvungen att skriva det. :)

kom!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Tack för trevligt sällskap på lunchen. Kram

2009-02-12 @ 18:13:04
Postat av: Pelle

HAHAHA Du och Emil skulle nog kunna bli bra kompisar, varannan mening innehåller något om skit;) Det är iaf skitkul att läsa dina ibland något förvirrade inlägg;)



/Papa Alpha Papa Papa Alpha

2009-02-12 @ 18:21:05
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Nelly

haha undra om han kommer bli lika lycklig som pappa sin över fisarna?:P..kommer aldrig glömma sommrarna med dig och tobbe..-åh det var min känner du lukten??

hahah ni två!

2009-02-12 @ 18:46:42
URL: http://neeely.blogg.se/
Postat av: robin

hehe ja det är ju roligt att glädja någon :)

2009-02-12 @ 20:32:56
URL: http://mrfetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0