Söndag - ny bloggare föds

jaha då har jag fallit i fällan, bloggfällan alltså. det var frida som övertalade mig.jag var jävligt emot det till en början, men man kan ju få ändra sig.
fast jag lär ju glöma bort att skriva här, men ibland kasnke det blir nått inlägg.
ett av fridas argument till att jag skulle skaffa en blogg var att jag skulle skriva av mig här istället för att sitta och vara upprörd inför henne och säga hur fel allt är...hon vill tydlign inte lyssna på mig?! fruntimmer!

Jag håller på att bli tokig på denna satans dator. den är så inihelvete seg! vi fick vickis gamla bärbara när hon fick en ny i födelsedagspresent. men typ varannan bokstav blir inte skriven, så skule jag bara skriva på så skulle detse ut såhär. den hiner inte med när man skriver fort. särsillt inte när man skriver dubbelboktäver. men ara för det så blev det knapp nått fel nu. Aja det är väl bara att gilla läget och sudda halva ordet och skriva om för att den första bokstaven inte kom med. om det blir nått stavfel nånstans så behöver ni ju inte märka det (syftar mest på jessica och ante) för det är antagligen dator som missat att jag tryckt på en tangent. vi borde få tillbaka vår andra dator snart tycker jag.den kasnke förhoppningsvis fungerar bättre.

om jag ska skriva här så räkna inte med att det blir så politiskt korrekt alla gånger. men det är ju min blogg så jag får väl förfan skriva vad jag vill. gillar du det inte är det ju bara att gefan i att läsa! vet ju två som kommer att gnälla, pappa och farfar och då särskillt pappa. hahaha

kort fakta om moi då.
Namn: Robin
Bor: skönsmon
Ålder: 22
Familj: Sambo Frida 19, jämthunden ylva snart 5 och en liten bäbis påväg vilken dag som helst.
Yrke: Lastbilschaufför.
Fritidsintresse: krig och köra skoter

nu vet du allt om mig!



Over

Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha välkommen in i bloggvärlden ;) Du ska ju vara glad att du har en dator iallafall, fast jag vet ju att den suger!

2009-02-08 @ 13:17:28
URL: http://viktoriias.blogg.se/
Postat av: Pelle

Skönt med en kille till i släkten som bloggar;)

Och ja, du kan räkna med att få mothugg om jag inte gillar det du skriver, återstår att se om du låter mina kommentarer komma med;)

2009-02-08 @ 13:32:43
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Robin

hehe klart dem får komma med. vi har ju trots allt fortfarande yttrandefrihet i detta land. trots att man inte alltid får uttrycka sig som man vill.

2009-02-08 @ 13:36:47
URL: http://mrfetto.blogg.se/
Postat av: Jessica

Välkommen in i bloggvärlden =) Hehe jag lovar att inte märka ord för de blir inte alltid rätt för mig heller ;)

2009-02-08 @ 14:44:45
URL: http://takeadeepbreath.blogg.se/
Postat av: Svenskläraren

men du det stavas kanske och inte kasnke

2009-02-08 @ 14:56:53
Postat av: anna

hehe,krig.

2009-02-08 @ 15:13:51
Postat av: Moster Eva

Bra med en blogg till att läsa!

Tack Robin!

Kram på er båda

2009-02-08 @ 19:12:47
URL: http://evaochharry.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad jag kan läsa på din korta fakta verkar du ha ett mkt intressant och händelserikt liv. Haha puss på dig

2009-03-26 @ 21:50:27
URL: http://fridaahlinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0