söndag eftermiddag

jag och frida sitter och kollar på tv, har precis ätit lite lunch. jag ska snart ut och gå med vovvsingarna, felix har sovit här i natt för gun  var ute och slängde sina lurviga igår.
helvete vad det snöar ute. men det är skönt det så man har nått att köra skoter på...det var ju dock rätt mkt snö innan åxå, men det kan aldrig bli för mkt :)
jag ska snart gå ner och sopa bilen så vi snabbt kan ta oss till förlossningen om det skulle behövas. för frida har nämligen värkar lite då och då. hon hade precis en värk nu på 52 sekunder.
hon blir ju så satan förbannad när det gör ont hehe jag tittade på henne och då drog hon till mig.

igår var maria här och lagade mat åt oss. det blev kyckling sallad. jag var väl inte alltför positiv till matvalet inte håkan heller för den delen han kom inte för han ville ha varm mat. haha han visade vars skåpet ska stå :) själv mesade jag och stannade hemma och åt. tog man mkt vitlökssås till så gick det bra att äta ändå. hehe
har ju ätit det till lunch nu åxå :)
nu ska jag snart lämna frida ensam och gå till gun med hundarna och snylta åt mig lite mat där åxå. frida vill stanna hemma och ha ont i sin ensamhet.


och för er som inte visste det så var beräknad födsel igår. alltså har hon gått en dag över tiden.

out

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hehehe! Ja om du inte är tacksam över den mat som serveras så kan du behöva dig en hurvel;)

2009-02-08 @ 15:43:33
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Mammsen

Nu känns det som det bara är jag kvar i hela världen som inte bloggar, tom du Robin. Oväntat men kul:)

2009-02-08 @ 18:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0