lunch

nu har jag precis varit och bytt blöja på oskar..det lät som ett riktigt oväder där innanför, och jag kan lova att stormen hade inte gått obemärkt förbi. helvete vad skit han hade där...upp på ryggen och grejjer..han hade samlat på sig för han sket ingen igår. så jag tog av blöjan och började torka. men det kom ju bajs överallt typ. sen när jag hade fått lite ordning på det hela då pissade han ner hela golvet och halva han själv. fräsch kille! så det var ju bara att torka lite snabbt på golvet så jag kunde stå där och sen fortsätta...så nu har jag städat halva toan från bajs och kiss.det är härligt med barn! :)
nu ska mamma komma så ska vi två äta lunch. frida får ju äta här på avdelningen hon, en icke jag. ska hämta en bricka åt henne nu för både hon och oskar ligger och sover.
det hade varit in en läkare hit förut iaf och sagt att vi inte får åka hem idag. utan kasnke i morrn om trycket blir bättre. TYPISKT! vi vill ju hem. jävla blodtryck vafan ska man ha sånt för...

kom!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jävla skit läkare o jävla skit sjukhus känns det som nu :P Hoppas vi får fara hem imorgon. Mamma skulle göra paj tills vi kom hem ;) Puss pappsen

2009-02-12 @ 12:55:41
URL: http://fridaahlinder.blogg.se/
Postat av: Kicki

Härlig kille!

2009-02-12 @ 18:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0