kväll

jaha då var det kväll igen då. jag och vicki köpte varsin sallad till middag och satte oss nere i entren och åt den (bästa stället vi kunde komma på). jag brukar ju inte vara så förtjust i sallad men den gick ner för man fick välja vad man ville ha på. jag tog: sallad, pasta, tonfisk, räkor, kyckling, en falafel(smakade skit), majs och gurka och vitlökssås till det. dricka till det var självklart trocadero!
när jag kom upp på rummet så sov frida och oskar så jag smög ut igen och gick och tittade på tv i dagrummet. satt där ca en timme tills frida efterlyste mig. nu har vi ätit kvällsfika, så nu återstår att titta på när frida ska byta blöja på oskar. jag tittade in och han hade skitit rejält såg det ut som. hihi då får man sig nog ett gott skratt. hon tycker ju såntdär är äckligt så det är ju jag som har fått bytt hela tiden på honom men nu måste ju hon få träna lite :) hehe
sen blir det till att lägga sig och glo på band of brothers. har fortfarande inte börjat kollat sen jag skrev i förra inlägget att jag pausade...får väl kasnke se om hela avsnittet då...
nu ligger oskar och hickar..det låter så gulligt :)


klart slut!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Nattiskram till er alla och jag håller tummar och tår för att ni får komma hem imorgon.

2009-02-12 @ 21:38:24
Postat av: MOSTER

Att falafel smakar skit? Varför berättade du inte det tidigare? Jag hade lätt kunnat fiska upp dem ur stolen med bara händerna (och hoppat över påsar & borstar)... Det där med silikon låter spännande, fråga om det är något hon rekommenderar syster! Pöss & kram på er, jag längtar!!

2009-02-12 @ 22:18:06
Postat av: robin

hehe det är inget hon rekommenderar :P

2009-02-13 @ 09:58:25
URL: http://mrfetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0