köttbullar

farmor var hit med köttbullar förut. såklart så var de oslagbart goda!
jag och frida bytte blöja på oskar förut, mest frida för jag var mer ett moraliskt stöd. men iaf så torkade hon bort allt skit och gjorde rent och skulle precis sätta på blöjan så började han pissa , och såklart så siktade han ju på morsan sin hehe :D tyvärr kunde jag ju inte skratta allt för mkt eftersom att han bara träffade henne på tröjan och det var ju såklart min tröja hon hade på sig.
anita, gun och maria var hit förut och hälsade på lite (ute i vid hissarna) så dem hade med sig en ny tröja till mig och så tog maria hem den gamla för tvättning.
dem hade även med sig lite chips och dricka :) var väl mest till för frida men jag ska nog lyckas smaka jag åxå.

blä vad jag har tråkigt, frida duschar och oskar sover och jag sitter bara här och stirrar.vet inte vad jag ska hitta på...finns ju ifs inte så många olika aktiviteter man kan göra. kasnke gå ut i dagrummet och kolla på tv. men det sitter säkert nån annan där och glor.

ps alla som läser, glöm inte skriva en kommentar! ds


over!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-13 @ 18:23:18
Postat av: MOSTER

Kan du inte svänga förbi biblioteket? Låna lite roliga böcker om barn och föräldraskap, historia eller annat skoj?

2009-02-13 @ 18:25:55
Postat av: Mammsen

Oj då det var jag som skickade en tom kommentar, haha. Tur att du fått dina älskade köttbullar :) Nu ska jag till "ert" hus och hämta Vicki. Hoppas ni får sova inatt så ni är pigga ifall ni äntligen får komma hem imorgon. Kramisar till alla tre...

2009-02-13 @ 18:26:51
Postat av: Pelle

Oskar verkan kunna gå i morfars fotspår och bli brandman, iaf med det tryck Oskar visar upp i slangen;)

2009-02-13 @ 19:08:01
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Eliasson

Man får väll säga grattis då.



2009-02-13 @ 19:23:29
Postat av: Linda

hihi hur många köttbullar gick ner denna gång då?

hoppas ni får åka hem imorgon! kramkram

2009-02-13 @ 19:57:37
Postat av: syrran

Själv fick jag köpa mig en sån där sallad jag åt sist, hade varit mycke godare med farmors köttbullar!!

2009-02-13 @ 20:33:22
URL: http://viktoriias.blogg.se/
Postat av: mormor

lite bilder vore inte helt fel så man har nått fint att titta på pussar till er

2009-02-13 @ 21:40:32
Postat av: Gamelfarfar

Gissa om Gamelfarmor är stolt över Bilderna på Fridas Blog. Är köttbullarna slut?

2009-02-13 @ 22:07:24
Postat av: Farfar Pelle

Undra om det finns några köttbullar kvar på 100 om man åker dit? ;)

Undra när man får hålla i lilla Oskar???..... hehehe

2009-02-13 @ 22:10:11
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: (Gammel) Faster Kicki

Slog du köttbullsrekordet??

Håller tummarna att ni får komma hem imorgon.

2009-02-13 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0