jahaja

ja då var det kväll igen då. helgen är slut, typiskt.
jag får väl be om ursäkt att det har varit lite dåligt uppdaterat igår och idag. men det här med barnagrejjset det tar lite tid. vi har knappt varit hemma idag. vi har varit ute med barnvagnen och gått hittan och dittan.
det första som hände i morse var att isa och hanna kom förbi och ville titta på oskara, dem var väl här i 2-3 timmar nått sen när dem gått så gick vi på ica och hämtade ut ett paket frida beställt. påvägen dit träffade vi jessica och ante som var ute och gick med diza. på väg hem från affärn så gick vi in till farmor och farfar och fikade och fick lite presenter. efter det gick vi hem och lämnade matkassarn och frida tog sin medicin, sen gick vi upp till bibbi och blev sittandes där ett tag. efter det så gick vi hem och bytte på oskar och lite sånt sen så gick vi till gun och fick mat där, entrecot och strips. det var ett jävla gnällande på anita att köttet var så senigt. men det var ingen av oss andra som fick nå senor. jovisst nån liten sena var det väl men inte satt det inte gick och äta. gun fick ställa sig och steka några korvar för att mätta anitas mage. haha
efter maten så blev vi kvar där och satt framför tvn och pratade (tvn blev aldrig ens påslagen). vi kom nyss hem.
nu har frida nyss gett oskar lite mat, nu tyckte jag att frida sa att han släppte av en rökare (sådan far sådan son). det blir väl till att byta blöja sen blir det nog sova.
det blev några nya bilder idag men dem har inte blivit inladdade på datorn än. hinner inte göra de nu heller för nu börjar frida bli arg på mig för att jag sitter här och inte hjälper henne med oskar. oopps kasnke ska försöka ta hand om sonen min istället för att sitta här.
god natt!

Out!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ja ni verkar ha full huggning hör jag. Krama Prinsen från farmor.

2009-02-16 @ 09:09:46
Postat av: Pelle

Kan tänka att det är många som vill se underverket, jag skulle kunna sitta i timmar och bara titta på han, men skulle tippa på att ni blev bra less på mig då;)

Ut med lite bilder nu:)

2009-02-16 @ 21:34:54
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0