händelselös

denna dag har hittills varit helt händelselös. frida väckte mig i morse vid 10 och sa att det var fika :)
vi fikade och sen gick hon och la sig. jag har sedan dess suttit framför datorn och tammefan inte gjort ett skit. blä!
jag hade ju planer på att fara ut till stugan och köra lite skoter. men det verkar som att det skiter sig.
sen i eftermiddag ska vi iaf till klockarberget och käka middag. mamma vilken tid var det?
idag är det ju riktigt varmt ute. enligt vår termometer (som ifs brukar visa lite varmare än andra) så är det 1.7 minus nu.
aja nu ska jag gå in och försöka väcka frida och oskar och fråga om vi inte ska hitta på nått...eller så kasnke jag somnar åxå? vem vet... ;) kasnke inte skulle vara nån skräll.

hej då mina trogna läsare




jag passar på att bjuda på en bild åxå!

Kommentarer
Postat av: Pelle

Middagen serveras runt 1800

2009-02-21 @ 15:00:27
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tycker inte det verkar som om Oskar uppskattar att få bada?

2009-02-22 @ 00:37:37
Postat av: mormor

gullsnuppen

2009-02-22 @ 21:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0