första dagen

jahaja då var första arbetsdagen efter pappaledigheten till ända.det gick bra. jag hade ju en lugn vakt idag så. körde husen, plus att robban åkte med idag för att lära sig den körningen.
frida mådde ju inte så bra igår, och idag var de ännu sämre hon hade typ 98/55 i blodtryck.det är ju ganska så lågt de. så nu ska hon sluta med en av medicinerna så förhoppningsvis så ska det ligga normalt.
nu har jag iaf sålt 240in. grattis till mig. fast dem kommer och hämtar den på onsdag när det är löning :P
så i morrn ska jag se om det går att laga hålet i avgassystemet utan att måsta byta ut nått...har inte så stor lust att lägga ut nå pengar på de.
nu har vi precis badat oskar, så nu är han ren och fin. lika fin som vanligt alltså!
i morrn kommer dem från bvc och ska titta till oskar, så jag har tagit ledigt i morrn.
jag var även in på arken och köpte ett koppel till ylva, hennes gamla sånt där rullkoppel gick sönder för nån dag sen men nu har hon ett med 8 meter lina så nu kan hon springa på!!!!!!!!





nu ska jag pussa på mina älsklingar!

out!

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Gäspar han eller är han ledsen, lilla badpojken :) Måste få komma och se när han badar nån kväll, Kramar till er både fyr-ochtvåbenta.

2009-02-23 @ 22:05:16
Postat av: Kicki

Hm känns som om jag var en "siare" när jag i torsdags sa att du måste göra dig av med volvon ;oP

2009-02-23 @ 22:28:24
Postat av: robin

just där ser det ut som att han gäspar. men han skrek åxå kan jag lova...men dem där bilderna är från för någon dag sen. idag var han lugnare i badet.

jag vill aldrig göra mig av med den.

ska köpa en ny nångång när abstinensen efter bakhjulsdrift blir för stor.

2009-02-23 @ 23:38:03
URL: http://mrfetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0