fan

vi verkar aldrig komma härifrån. nu börjar det ju göra själ för namnet plåsterkåken.
dem kom in i morrse igen och sa att vi skulle få åka hem. men sen tog de ett blodtryck och då var det kört. men nu var barnmorskan in igen och kollade och då var det 143/88 och det är ju mkt bättre än förut då undertrycket legat över 100.
nu börjar frida bli rastlös hon vill spela spel. typ yatzy eller nått..men jag hatar ju att spela sånna spel...blä
och det suger ju så satans hårt att vi inte får ta emot besökare. det skulle ju vara bra om korthajarna maria, gun och anita kunde komma hin och spela poker med frida.
nu har det precis varit hit en läkare och snackat om blodtrycket...dem vet inte riktigt vad det kommer ifrån men det kan vara ärftligt sa hon. medicinen frida provat nu skulle tydligen vara bra, vi får hoppas det.
nu har jag försökt väcka oskar för att han ska få äta så de kan ta ett blodprov på han. det är lättast att göra när han ammar. men han vill inte vakna så han får nog sova ett tag till.
frida sa: robin kom hit och försök väck han, du lyckas ju alltid väcka han då man vill att han ska sova.
men denna gång lyckades alltså inte ens jag.
ska väl försöka få i mig någon mat, får se hur det blir med det. farmor har iaf stekt köttbullar åt oss :) hon skulle gå och köpa pärer nu sa hon och koka och göra matlådor så jag har nån mat här uppe :) blir ju så dyrt om man ska gå ner och köpa mat hela tiden. kan ju tilläga att farmor gör världens godaste köttbullar! :)

här håller jag oskar för första gången




Kommentarer
Postat av: Mammsen

Vilka snygga killar.... Oskar blir nog en riktig tjejtjusare.

2009-02-13 @ 12:09:12
Postat av: Anonym

Håller med föregående talare!

2009-02-13 @ 14:05:06
Postat av: Kicki

Namnet försvann visst....

2009-02-13 @ 14:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0