fan åxå!

helvete jag vill inte jobba i morrn..har ju varit ledig i 2 veckor nu, känns tungt att måsta gå tillbaka till det där jävla stället.
idag har christine, melle, lucas och liam varit här och pussat på oskar.
när dem for så satt vi bara och degade framför tvn.vi sitter fortfarande kvar här framför dumburrken. jag har dock varit ut med hundarna nu vid 9 snåret sen ner på ok och handlade mjölk.
ylva och felix har varit upp till kliss med maria idag. :)


håkan var hit en sväng sen åxå. han hade med sig en sån här blodtrycksmätare, så frida kunde mäta sit tryck. nu är det nästan för lågt. så hon måste ta och ändra medicineringen. hon har kännt sig svimfärdig idag..det är obra!

nu ska jag snart ta och uppsöka sängen så man orkar jobba i morrn :( fast jag måste ju se klart beck filmen iaf.
robban ska åka med och öva i morrn med mig.skönt med sällskap :)
nu ska jag pussa på oskar!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Stackare som inte får vara hemma med dina godingar. Det skulle vara fler veckor. Kram

2009-02-23 @ 09:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0