dumma ren

renar är nog världens mest korkade djur.
http://webbtv.st.nu/player/play/80486

det var som en gång i lumpen. vi kom till G1:ans skjutbana och skulle ha nån skjutning. när vi kommer så ligger det en ren mitt på skjutvallen så befälet jagar bort den och vi tänker inte mer på det. för det finns ju ren precis överallt i arvidsjaur. men när vi ligger där hela plutonen uppradade och skjuter som bäst med våra ak5or då kommer den där dumma renen inspringande rakt in på vallen mitt i kulregnet. dock hinner vi skrika eldupphör innan han blir träffad, så det blev inge renskav den kvällen. han hade missuppfattat det där med "eld och rörelse" det är ju meningen att man ska skjuta och springa inte springa för att nån skjuter.

ps jag saknar redan volvon fast jag har kvar den i min ägo i två dagar.
måste ut och sladda i morrn när jag har fixat den!

Kommentarer
Postat av: syrran

hahahah

2009-02-24 @ 00:35:09
Postat av: Pappi

Håll inte på och lek så du kvaddar den. Komihåg att jag sagt det;)

2009-02-24 @ 14:30:28
Postat av: Frida

Håller med Pelle.. Med din tur så blir den utav tvekan skev bara av att du startar den imorgon bitti. Ta forden ist, den blir så trög startad annars :P (SKIT BIL) Älskar dig

2009-02-24 @ 20:22:33
URL: http://fridaahlinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0