borta

jaha nu är volvon borta :(
nu´ska jag nog ta och sussa. börjar 05.30 i morrn. blä! och inte vet jag vad jag ska göra heller. åhh vad jobbigt det är när man ska köra nya vakter när man inte hittar nånstans och inte alls vet vad man ska göra.
men det är snart helg, fan vad skönt. hoppas jag får köra nå skoter då för frida :P
idag gick robban hem för jenny ringde till han och sa att det var dax för bäbis men jag pratade med han nu på eftermiddagen då hade dem fortfarande inte åkt in...hoppas han kommer på jobbet i morrn för då ska han åka med mig, så får vi lära varandra. ingen av oss hittar :P
idag har varit en jävla lök dag. men det är skönt de. skönt att få jobba 7-16 för engångskull.
godnatten då

Kommentarer
Postat av: Pelle

Sörjer du volvon? Kanske svårt att sova till och med?

2009-02-26 @ 20:58:07
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Kicki

Länge sedan det var något inlägg nu... (Eftersom jag inte gillar volvo som du vet så vill jag gärna läsa om något annat nu ;P)

2009-02-27 @ 22:16:57
Postat av: Mammsen

Nu måste du uppdatera bloggen pojk! Är less på att läsa att Volvon är såld. Vi ses:)

2009-02-28 @ 20:29:11
Postat av: Pelle

Du kan väl skriva något om din skotertur idag! ;)

2009-02-28 @ 21:39:32
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Kicki

Instämmer med föregående "kommenterare"

2009-02-28 @ 23:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0