vår?

jag trodde vi var på väg mot sommar nu?! men  i morse snöade det ju för fullt. hallå jag har ju parkerat skotern!
idag var det en jävla krock söder om hsd. jag pratade med rönnerfjäll (en jobbarkompis) han var på väg till umeå och hade fått stått i kö nästan 3 timmar. så jag kan tänka mig att det var tok långa köer.
jag skulle ju ha börjat 10.45 i morrn för att köra njurunda. men morgan ringde förut och frågade om jag inte kunde jobba lite övertid och börja lite tidigare. det visade sig att jag ska börja 05.10 vafan det blir ju 5½ timmes övertid.
fast jag kommer inte ha nått att göra mellan tid halv nio, nio fram tills 10.45 då jag ska börja med mitt. så jag tänkte ta med mig träningskläder och gå ner i källarn och träna lite. fast det lär väl sluta med att jag går och lägger mig i bastun eller nått :P
nu är frida och solar så jag är hemma själv med oskar och ylva. så nu ska jag gulla lite med lillgubben.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Gulla lite från mig oxå....Kram å godnatt

2009-04-16 @ 22:08:18
Postat av: Pelle

Från mig med :D

2009-04-16 @ 22:45:02
URL: http://lokpelles.blogg.se/
Postat av: Kicki

Min arbetskompis som du hämtade i Njurunda ifjol, fick en son idag ;)Verkar bara födas grabbar nu för tiden,

2009-04-18 @ 22:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0