födelsedag

ja hejsan. igår var min födelsedag. det flöt på bra måste jag säga. :) jag vill passa på att tacka för alla fina presenter. och särskillt tack till farmor och mamma som bakade och hade sig. mest till farmor för hon bakade mest :) hehe



så här såg det ut när jag klev upp igår morse och skulle fika




idag skulle henke hjälpa mig att sätta ihop skotern. bara det att ena drivhjulet satt inte som det skulle på axeln. snacka om klantigt.

 
det första och enda vi gjorde idag var att fara hem till nisse och pressa om den.
bara det att pressen är gammal och kärvat ihop lite så vi lyckades inte sänka bordet så när vi pressat av drivhjulet så fick vi pressa på det med en tving. men nu sitter det där iaf.



nu har vi nyss ätit och det blev hemmagjord pizza. smaskens :)


så här står skotern nu.

Kommentarer
Postat av: Din favorit

Ett ljus för alla dina år! 23 st <3

2009-04-05 @ 20:25:41
URL: http://fridaahlinder.blogg.se/
Postat av: Jocke Ott

Man får ta och gratulera gammgubbe! Fan jag har köpt mig en skoter jag nu också, får fan ta och åka lite nästa säsong då! grattis till faderskapet också föressten! Hälsa gött till Frida=)

2009-04-05 @ 21:45:52
Postat av: robin

tack tack :) jodå vi måste göra det :)

2009-04-07 @ 00:05:45
URL: http://mrfetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0