april april

ja idag är det första april.
jag antar att det var ett skämt när dem sa på nyheterna att FS17 ska öva mitt i rinkeby centrum för att dem ska få öva bland flera kulturer. haha vad jag skrattade när jag hörde det. fast det kopplade inte på engång att det det måste vara ett skämt. men det var ju smart att vi kan öva här hemma i sverige för en billig peng än att vi ska fara utomlands för en dyr peng :P nått bra med massinvandringen. haha

idag var jag på fritidscenter och skulle köpa lager. bara det att ena lagret kostade typ 550 spänn och det andra 86.men dem är ju inte lika så jag kan ju inte ha det billiga på båda sidorna. skulle ju ha en packbox och packningen till kåpan på kedjehuset åxå. men eftersom motorn är bytt i min skoter visste jag inte om kedjehuset var från en 700 eller 440 så jag köpte inget. men har varit på klockis ikväll och kollade. det var en 700. så jag ska fara dit i morrn och inhandla lite prylar.
är det nån som sitter och trycker på ett NTN AL205 lager så kan jag gärna få det i födelsedagspresent :P hehe

aprilskämtet i sundsvallan var ju åxå ganska roligt. att dem skulle ta DNA på hundbajs för att hitta ägarna som inte plockar upp efter dem.  bajs är kul :)

aja nu ska jag diska oskars flaska och göra lite mat åt honom sen ska jag gå och lägga mig för jag börjar 05.30 i morrn. pärsk!

idag for maria till gbg så nu får frida tråkigt på dagarna. men hon kommer om en vecka och då har hon med sig linda åxå. hon har ju inte fått träffat oskar än så jag kan tänka mig att hon ser framemot att få komma hit.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Pelle

Massinvandring????

2009-04-02 @ 17:00:23
URL: http://lokpelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0